
چیستی دیجیتال مارکتینگ و اهمیت آن در روابط عمومی :
بنای روابط عمومی در هر کسب و کار بر ایجاد رابطه با مشتریان و مخاطبین و حمایت از آن ها بعد از ایجاد ارتباط است. برقراری این ارتباط در فاز اول کمی مشکل است و مهمترین دلیل آن شاید عدم شناخت مخاطبین از سازمان و خدمات آن است. یکی از اصول آشنایی مشتریان و مخاطبان با یک کسب و کار تبلیغات است. تبلیغات اولین گام در معرفی یک کسب و کار و توسعه آن است. تبلیغات در روابط عمومی به دو روش دیجیتال و غیر دیجیتال انجام می شود. کارشناسان این حوزه، تبلیغات دیجیتال در روابط عمومی را دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات غیر دیجیتال را تبلیغات آفلاین نامیده اند.
خدمات تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ پیارینو
چیستی تبلیغات :
تبلیغات از اولویت های حوزه روابط عمومی و یکی از سر شاخه های اصلی این حوزه می باشد. مهمترین نکته در تبلیغات برقراری ارتباط با مخاطب در خصوص ارائه خدمت و یا فروش محصول است. در دنیای امروز بهترین بستر برای ارسال پیام تبلیغی فضای مجازی است. دیجیتال مارکتینگ به نحوی آسان ترین،سریعترین و کم هزینه ترین راه برای معرفی هر سازمان،نهاد،استارت آپ و شرکتی است.
