محتوای تصویری
محتوا را می توان درون مایه و خمیر اصلی بازاریابی محتوایی دانست. این درون مایه می تواند شامل انواع مختلفی مثل محتواتی متنی، تصویری، صوتی و … باش. بازاریابی محتوایی خود یکی از ابازراهای بسیار مهم و کاربردی نگرش جدید بازاریابی است که تحت عنوان بازاریابی درونگرا یا همان Inbound Marketing از آن یاد می شود. در این نوع از بازاریابی و با استفاده بازاریابی محتوایی می توان اقدام به وفادارسازی مخاطب و یا مشتری نسبت به برند نمود. صاحبنظران در این حوزه تعاریف مختلفی از بازاریابی محتوایی و محتوا ارایه کرده اند. برای مثال هایدی کوهن معتقد است که محتوا اطلاعات با کیفیت بالا و مفید است که داستانی را با هدف تکان دادن نوعی احساس و یا ایجاد درگیری بیان می کند.

خدمات پیارینو در حوضه تولید محتوای تصویری
فرم ثبت نام
